KSIĘGOWY / KSIĘGOWA – REKRUTACJA!

Teatr Lalki i Aktora w Łomży ogłasza nabór na stanowisko księgowa / księgowy (1 etat)

 

Wymagania i preferencje

  • Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku związanym z rachunkowością lub finansami.
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikacji wewnętrznej.
  • Świadomość konieczności zachowania poufności wobec danych finansowych.
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office, w szczególności programów Word oraz Excel.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok oraz znajomość programów: WaPro Płace i Kadry, Płatnik, Symfonia Środki Trwałe.

 

 Obowiązki

  • Zgodnie  z obowiązującymi przepisami prowadzenie spraw, dokumentacji i sprawozdań związanych z wynagrodzeniami osobowymi pracowników oraz umów cywilnoprawnych (sporządzenie list płac dla umów o pracę, zlecenia i dzieło, zasiłkowych i innych wymaganych zestawień).
  • Sporządzenie dokumentacji podatkowej, rozliczeniowej z ZUS oraz sprawozdawczość GUS.
  • Dokonywanie rozliczeń podróży służbowych pracowników.
  • Weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
  • Współpraca z innymi działami organizacyjnymi Teatru.

 

Warunki

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, praca od 08:00-16:00. Zapewniamy stabilna pracę, wdrożenie, wsparcie i rozwój.

 

Dokumenty aplikacyjne

  • CV (z zamieszczoną i podpisaną klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych), list motywacyjny. 
  • Termin złożenia: do 20.09.2024, decyduje data dotarcia dokumentów do Teatru (plac Niepodległości 14, Łomża), dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym.
  • Zastrzegamy możliwość odbycia spotkania rekrutacyjnego z wybranymi kandydatami.

Wszystkich kandydatów prosimy o dostarczenie dokumentów osobiście lub listownie.

2.9.2024