KSIĘGOWY / KSIĘGOWA – REKRUTACJA!
Teatr Lalki i Aktora w Łomży ogłasza nabór na stanowisko księgowa / księgowy (1 etat)
Wymagania i preferencje
- Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku związanym z rachunkowością lub finansami.
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.
- Umiejętność pracy w zespole i komunikacji wewnętrznej.
- Świadomość konieczności zachowania poufności wobec danych finansowych.
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office, w szczególności programów Word oraz Excel.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok oraz znajomość programów: WaPro Płace i Kadry, Płatnik, Symfonia Środki Trwałe.
Obowiązki
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzenie spraw, dokumentacji i sprawozdań związanych z wynagrodzeniami osobowymi pracowników oraz umów cywilnoprawnych (sporządzenie list płac dla umów o pracę, zlecenia i dzieło, zasiłkowych i innych wymaganych zestawień).
- Sporządzenie dokumentacji podatkowej, rozliczeniowej z ZUS oraz sprawozdawczość GUS.
- Dokonywanie rozliczeń podróży służbowych pracowników.
- Weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Współpraca z innymi działami organizacyjnymi Teatru.
Warunki
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, praca od 08:00-16:00. Zapewniamy stabilna pracę, wdrożenie, wsparcie i rozwój.
Dokumenty aplikacyjne
- CV (z zamieszczoną i podpisaną klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych), list motywacyjny.
- Termin złożenia: do 20.09.2024, decyduje data dotarcia dokumentów do Teatru (plac Niepodległości 14, Łomża), dokumenty dostarczone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym.
- Zastrzegamy możliwość odbycia spotkania rekrutacyjnego z wybranymi kandydatami.